EAN:  9789051168495
Publicatiedatum:   06-12-2021
Uitvoering:  Paperback / softback
Taal:  Nederlands
Bladzijden:  80

  Bestelbaar

Eerst knutselen en dan spelen!

Met eenvoudige materialen die iedereen wel in huis heeft, kun je leuke spellen maken. Knopen kun je gebruiken voor vrolijke kleurrijke schilderijen, kurken worden bonte speelfiguren en een eierdoos tover je zo om in een blauw meer, dat onze piratenboot moet oversteken. Dobbel voor de winst, vlieg in een zelfgeknutseld ruimteschip naar Mars, of stel jouw behendigheid bij een rupsenrace op de proef. 

Sabine Lohf laat je ervaren hoeveel plezier je met het spelen van een spel zult beleven, maar zeker ook bij het knutselen ervan. Of je nu binnen of buiten, alleen of met zijn tweeën of met meer vrienden bent, met deze kakelbonte en kinderlijk eenvoudige spelideeën wordt het zeker nooit saai.

• Kleurrijk doeboek met 80 knutselideeën, waar je meteen mee kunt spelen
• Met stapsgewijze instructies en duidelijke voorbeelden
• Softcover
• Voor thuis en in de klas
• Sabine Lohf is internationaal bekend als maker van knutselboeken

    EAN: 9789051168495
    Auteur: 
    Uitgever: De Vier Windstreken
    Publicatiedatum:   06-12-2021
    Uitvoering: Paperback / softback
    Taal: Nederlands
    Hoogte: 294 mm
    Breedte: 225 mm
    Dikte: 10 mm
    Gewicht: 471 gr
    Voorraad:  Bestelbaar
    Bladzijden: 80
    Trefwoorden:   de vier windstreken;dobbelen;dobbelspel;doeboek;het grote knutsel- en speelboek;hout;internationaal bekend;karton;klei;knutselboek;knutselen;knutselexpert;kurk;lohf;memorie;natuurschatten;papier;sabine lohf;spel;spelen;spelletjes;Knutselen;Spelen